یادآوری

اگر از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) استفاده می کنید ممکن است برای بالا آمدن کامل سایت چند ثانیه ایی توقف داشته باشید، که در مرورگر فایر فاکس (Firefox) بدین گونه نمی باشد.

میر حسین موسوی : می ایستیم تا جریان حاکم به قانون اساسی بازگردد

تفسیر خبر

برداشت و امید من این است که جریان حاکم به اجرای قانون اساسی و همه اصول آن برگردند و فضای امنیتی و نظامی را کنار گذارند و فضا را باز کنند ولی اگر این راه رفته نشود مجبوریم بایستیم چون ما نظام و کشور و انقلاب را دوست داریم * جنبش سبز مطالبه زیادی ندارد اما ظاهرا اجرای همین خواسته برای آنها بسیار سخت است و از این رو افسانه سازی در مقابله با این جنبش می کنند و خود در دام این افسانه سازی و دروغ هایی که می بافند ، می افتند. با این حال دعا می کنم که جریان حاکم از این دائره تنگی که برای خود ساخته اند خارج شوند و اداره کشور به مسیر و روال مطلوب باز گردد * مسئله دروغ مسئله اصلی ما شده و مردم نسبت بدان اعتراض دارند که متاسفانه در همه سطوح حاکمیت و تبلیغات جریان دارد و مردم را نسبت به اصل و اساس این نظام مسئله دار و در باورهاشان تردید ایجاد کرده است * جنبش سبز باید با همه قشرهای اجتماعی پیوند خورد و مسائل آنها را مطرح کند. کارگران و معلمان و … هدف جنبش سبز ایجاد زندگی بهتر برای همه و به ویژه اقشار فرودست و آسیب پذیر اجتماعی است * زندانی ها قهرمان مردم شده اند و چه استقبالی از آنها می شود و این نشانه بی اثری اینگونه کارها در مقابله با جنبش و خواست مردم است.

۱۳۸۸ بهمن ۱۱, یکشنبه

یزدی برای رهبری آیت الله گلپایگانی اقدام نکرده بود

یکی از نزدیکان محمد یزدی تلاش های وی برای رهبری آیت الله گلپایگانی را تکذیب کرد.
به گزارش رسا، یکی از نزدیکان آیت الله یزدی ادعاهای منسوب به وی در خصوص مخالفت با آیت الله خامنه ای و تلاش برای رهبری آیت الله گلپایگانی را رد کرد. در این گزارش آمده است: در حالی که مسایل اخیر بین محمد یزدی و اکبر هاشمی، با میانجیگری و خیر خواهی برخی شخصیت های حوزوی از جمله احمد خاتمی پایان پذیرفته است، برخی سایت های اینترنتی سعی در فتنه انگیزی دوباره در این میان دارند. سایت رسا همچنین می افزاید: آیت الله محمد یزدی اصلا در مجلس خبرگان رهبری که بعد از رحلت امام تشکیل شد و برای انتخاب رهبر اقدام نمود، عضو نبوده است تا برای رهبری کسی تلاش کند. گفتنی است اکبرهاشمی در بیاناتی از نوشتن نامه ای مکتوب و «بیان مطالبی درباره مسائل ایشان در زمان امام راحل و در جلسه انتخاب رهبری بعد از ارتحال امام و در قوه قضاییه» سخن گفته بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر