یادآوری

اگر از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) استفاده می کنید ممکن است برای بالا آمدن کامل سایت چند ثانیه ایی توقف داشته باشید، که در مرورگر فایر فاکس (Firefox) بدین گونه نمی باشد.

میر حسین موسوی : می ایستیم تا جریان حاکم به قانون اساسی بازگردد

تفسیر خبر

برداشت و امید من این است که جریان حاکم به اجرای قانون اساسی و همه اصول آن برگردند و فضای امنیتی و نظامی را کنار گذارند و فضا را باز کنند ولی اگر این راه رفته نشود مجبوریم بایستیم چون ما نظام و کشور و انقلاب را دوست داریم * جنبش سبز مطالبه زیادی ندارد اما ظاهرا اجرای همین خواسته برای آنها بسیار سخت است و از این رو افسانه سازی در مقابله با این جنبش می کنند و خود در دام این افسانه سازی و دروغ هایی که می بافند ، می افتند. با این حال دعا می کنم که جریان حاکم از این دائره تنگی که برای خود ساخته اند خارج شوند و اداره کشور به مسیر و روال مطلوب باز گردد * مسئله دروغ مسئله اصلی ما شده و مردم نسبت بدان اعتراض دارند که متاسفانه در همه سطوح حاکمیت و تبلیغات جریان دارد و مردم را نسبت به اصل و اساس این نظام مسئله دار و در باورهاشان تردید ایجاد کرده است * جنبش سبز باید با همه قشرهای اجتماعی پیوند خورد و مسائل آنها را مطرح کند. کارگران و معلمان و … هدف جنبش سبز ایجاد زندگی بهتر برای همه و به ویژه اقشار فرودست و آسیب پذیر اجتماعی است * زندانی ها قهرمان مردم شده اند و چه استقبالی از آنها می شود و این نشانه بی اثری اینگونه کارها در مقابله با جنبش و خواست مردم است.

۱۳۸۹ فروردین ۲۱, شنبه

دیدار هادی خامنه ای با خانواده شهید علی موسوی شهید عاشورای تهران

پیگیری پرونده از طریق مراجع انتظامی و قضایی

سید هادی خامنه ای با خانواده شهید سید علی موسوی، خواهرزادۀ میرحسین موسوی که در جریان وقایع عاشورای تهران به شهادت رسید، دیدار و دلجویی کرد.
به گزارش منابع خبری جرس، حجت الاسلام سید هادی خامنه ای روز پنج شنبه با خانوادۀ شهیدان سیدعلی موسوی و سید ابراهیم موسوی (برادر ایشان) دیدار کرد و ضمن یاد آوری ارتباط دیرین خود با این خانواده و بازگویی خاطراتش از سالهای گذشته، تقدیم دو شهید ازاین خانواده را نشانه دیگری از عظمت روحی و معنوی خانواده موسوی دانست. این روحانی اصلاح طلبِ حامیِ جنبش، ضمن آرزوی بهره مندی ملت ایران از ثمره خون این شهیدِ جنبش در سال جدید، برای بازماندگان ایشان، به خصوص والدین و همسر و فرزندان وی، از خداوند برای آنان طلب صبر و استقامت نمود. بر اساس این گزارش، پدر شهیدان موسوی نیز ضمن تشکر از دیدار ایشان و سایر کسانی که در این مدت مرتبا با حضور و ارسال پیام از این خانواده دلجویی نموده اند، خاطرنشان کرد پسرش شهید قربانی صداقت طلبی و دوری از دروغ و ریا شد و سید علی نیز چراغ راهی شد که برادرش ابراهیم در آن پای گذاشت. این پدر داغدار همچنین تاکید کرد "علی چراغی که با خون خودش در ظهر روز عاشورا روشن نمود، بار دیگر راه شهیدان انقلاب اسلامی را روشن کرد تا حجت بر کسانی که داعیه پیروی از آنان را دارند تمام شود. ایشان از پیگیری پرونده شهادت فرزند خود از طریق مراجع انتظامی و قضایی خبر داد. شهید سیدعلی موسوی، در ظهر عاشورای خونین ۸۸ و در جریان سوگواری عزاداران حسینی و آیت الله العظمی منتظری، توسط گلوله های افراد لباس شخصی به شهادت رسید. ماموران امنیتی مراسم تشییع و تدفین وی را در شرایط بسیار امنیتی و پلیسی برگزار کرده و اجازۀ هیچ گونه سوگواری و مراسم عمومی را ندادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر