كروبي و موسوي ازولايت زاويه پيدا كردند واين زاويه رو به گسترش است
دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينكه اگر ”من” انسان رشد كند در معرض خطر است ، تاكيد كرد : اگر كساني نتوانستند سابقه خود را نگه دارند به خاطر سستي ايمان و عدم تسليم در برابر حق است. به گزارش ايلنا، حبيب الله عسگراولادي در اجلاس دبيران استانهاي سراسر كشور حزب موتلفه اسلامي با اشاره به دستگيري عبدالمالك ريگي اظهار داشت: دستگيري اين شرور نشان از عظمت واقتدار جمهوري اسلامي ايران است. وي درادامه با اشاره به حوادث پس از انتخابات تصريح كرد: در طول ماههاي گذشته بسياري از خواص مردود شدند اين افراد كساني بودند كه سالها براي نظام خدماتي انجام دادند، اما به يكدفعه مردود شدند. وي افزود: ما نبايد فكر كنيم كه از مردود شدن بيمه هستيم، بلكه بايد به هوش باشيم كه در كارهايمان ”من” ما بزرگ نشود و اگر سابقه مبارزاتي داريم اين كارهاي عبادي، فرهنگي و سياسي را براي انجام دادهايم، نبايد باعث بزرگ شدن ”من” ما شود. دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري ادامه داد: آقايان كروبي و موسوي ازولايت زاويه پيدا كردند واين زاويه رو به گسترش است و حتي متوقف نشده است. عسگر اولادي در ادامه تاكيد كرد: ما بايد چه كار كنيم كه عاقبت به خيري داشته باشيم بايد مراقب باشيم افكار وانديشه ما نلغزد. وي افزود: اگر كسي نامزد انتخابات رياستجمهوري ميشود و براي خدا ميخواهدكار كند بايد تسليم حق و راي مرم باشد. دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري تصريح كرد: اگر كساني نتوانستند سابقه خود را نگه دارند به خاطر سستي ايمان و عدم تسليم در برابر حق است. عسگراولادي گفت: اگر من انسان رشد كنددر معرض خطر است و زماني انسان از حوادث بيمه است كه تقوا داشته وايمان به آيات وتسليم در برابر او امرالهي داشته باشد. دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري بيان داشت: برخي افراد بر آنچه امام خميني(ره) و شهدا براي نظام به دست آورنداهانت كردند، اينها به امام حسين (ع) و قرآن اهانت كردند، اين افراد تا زماني كه از ولايت زاويه دارند چوب زاويه داشتن خود را ميخورند.




هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر