یادآوری

اگر از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) استفاده می کنید ممکن است برای بالا آمدن کامل سایت چند ثانیه ایی توقف داشته باشید، که در مرورگر فایر فاکس (Firefox) بدین گونه نمی باشد.

میر حسین موسوی : می ایستیم تا جریان حاکم به قانون اساسی بازگردد

تفسیر خبر

برداشت و امید من این است که جریان حاکم به اجرای قانون اساسی و همه اصول آن برگردند و فضای امنیتی و نظامی را کنار گذارند و فضا را باز کنند ولی اگر این راه رفته نشود مجبوریم بایستیم چون ما نظام و کشور و انقلاب را دوست داریم * جنبش سبز مطالبه زیادی ندارد اما ظاهرا اجرای همین خواسته برای آنها بسیار سخت است و از این رو افسانه سازی در مقابله با این جنبش می کنند و خود در دام این افسانه سازی و دروغ هایی که می بافند ، می افتند. با این حال دعا می کنم که جریان حاکم از این دائره تنگی که برای خود ساخته اند خارج شوند و اداره کشور به مسیر و روال مطلوب باز گردد * مسئله دروغ مسئله اصلی ما شده و مردم نسبت بدان اعتراض دارند که متاسفانه در همه سطوح حاکمیت و تبلیغات جریان دارد و مردم را نسبت به اصل و اساس این نظام مسئله دار و در باورهاشان تردید ایجاد کرده است * جنبش سبز باید با همه قشرهای اجتماعی پیوند خورد و مسائل آنها را مطرح کند. کارگران و معلمان و … هدف جنبش سبز ایجاد زندگی بهتر برای همه و به ویژه اقشار فرودست و آسیب پذیر اجتماعی است * زندانی ها قهرمان مردم شده اند و چه استقبالی از آنها می شود و این نشانه بی اثری اینگونه کارها در مقابله با جنبش و خواست مردم است.

۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

افشای پشت پرده راهپیمایی عظیم 22 بهمن

شنیده می شود مدیر کل حراست فرمانداری تهران در یک جلسه خصوصی از جمع آوری 500 هزار نفر از شهرستانهای اطراف تهران در تظاهرات 22 بهمن پرده برداشته است. بنابر گزارش میزان، قاسمی در ضیافت شام خانواده کارمندان حراست فرمانداری پایتخت گفته است:«ازآنجاکه نیاز به لشکرانسانی عظیم داشتیم تا سبزها جرات ابراز وجود نکنند با پیشنهاد ما مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن امسال در کلیه شهرستانهای کلیدی استان مثل کرج ،ورامین ، ساوجبلاغ، پاکدشت، رباط کریم، شهریار، ملارد و دماوند لغو و عزیزان را به تهران آورده و ساماندهی کردیم و خوشبختانه با مدیریت بی نظیر فرمانداریهای این شهرستانها جمعیتی حدود۵۰۰ هزار نفر در مسیر پخش و فتنه گران را تعجب زده کردیم.» این مقام اطلاعاتی ضمن تجلیل از حرکت ارگان مطبوع خویش اعتراف کرده است که اگر این سازماندهی درست اتفاق نمی افتاد تهران مانند 25 خرداد به دست طرفداران جنبش سبز فتح می شد. پیش از این نیز تصاویر بخش نامه های دستگاههای دولتی و اخباری مبنی بر اجبار شرکت کارمندان ادارات در این راهپیمایی نهم دی ماه سال جاری نیز ادعای مردمی و خود جوش بودن این تظاهرات توسط رسانه های حکومتی را زیر سوال برد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر